2.5 aylik bebegim var. Hamile iken 15 kilo aldim 110 kilo girdim dogurdum.
Ee sezaryan olunca can simidimi taktim belimee geziyorum artık.
Cok odemim vardi dr limon maydanoz suyu ic demisti ilk dogumdan sonra 3 gun ictim. 1 hafta sonra dogum kilom gitti. 98 dustum.
Lakin bende ki kalcaa mubarek ay dan gozukur oldu. Dun annemlerdeydim dogdan sonra ilkkez gorduler ve kizkardesimle beraber butun gun ne guzel kilo vermistin cook almissin zayifla bune hall diye diyee basimin etini yediler ki annem oturup agladi.
Aynadan baktim yooo yine ayni benim ama kalcam coo kotu. 1 ay sonra kizkardesimin nilahi var dun elbise bakiyorum.
48-50 beden giydim o bilee olmadi ve morallerr sifir suan.
Bugun diyete basladim ya bismillah diyerek.
Ekmek biriyorum. Lakim emzirirken cok acikiyorum.
Bana onericeginiz tok tutan seyler , su lar varsa yardimci olurmusunuz.