Arkadaşlar özellikle 2-3 gündür bebeğim biberonla mama yerken ya da emzirirken boğazına kaçıyor ve nefessiz kalıp boğulacak gibi oluyor. 21 günlüğüz daha. Bu durumu yaşayan var mı ne yaptınız ya da ne zaman düzeliyor? Panik atak oldum resmen çok korkuyorum her defasında olacak diye.