omeralismom Kızlar Doğumdan sonra 35 günde 3 defa adet olduğum için doktora gittim bana cerazette verdi. Kullandım mide bulantısı yaptı ve sütümü azalttı. Paket bitince kullanmayı bıraktım. 10 gün oldu hala adet olmadım.🙁