Denizsoyt Selam anneler.2 ay 12 gunluk oldu bebegim geceler uyanmıyo sabah saatleri 7 bucukda uyanıp aglayınca veriyorum mamasın oglen sabah mamasın içiyo.gece problemmiz var.böyle durumda olan varmı?
melmel35 Denizsoyt bu bir problem değil şükür meselesi benimki de aynı gündüz 2 saatte bir yiyor gece oruç tutuyor resmen deliksiz uyuyor, uyku düzenleri oturuyor çünkü 😙
Minnaktospik Denizsoyt yasadiginiz durum bir problem degil ne guzel ki bebeginiz gece uykusunu seviyor 😊 hem buyumus artik acikinca kendisi uyanir aglar. Bos bosuna gece uykusundan uyandirmayin siz de guzelce dinlenmis olursunuz 🙂
Denizsoyt melmel35 gunduz evet 2 saatte bir yiyor ama geceler uykuda vermedigim için mamasın annem kızıyor bana bebegin zayiflicak diyor((.siz geceler veriyomusunuz ?
Alpingo Denizsoyt boşver uyusun kuzucuk:) bende uyandırmıyorum derinn uyuyor çünkü imkansız ne mememi tutuho nede mamayı,bende onla uyuyom artı 2 aylığiız bizde🤩
Ezgislck Denizsoyt 40 I çıktığından beri bebeğimi gece uyandırmam. Doktorum uyandırma dedi. Aylık da nerdeyse 1 kilo alıyor her ay. 3200 doğdu hastaneden çıktığımızda 3060 dı. Şuanda 8500 kilo 6 aylık. Sadece anne sütü alıyor. Yani bebek zayıflamaz korkmayın. Dua edin bence gece uyanmasın diye 😀
melmel35 Denizsoyt bir süre uykuda vermeyi denedim güzel emmedi kustu gazını çıkarmadı vs, bir süre uyandırıp zorla yedirdim uykusu kaçtı 2 saat geri uyutcam diye uğraştım, en son bıraktım artık 6saate kadar uyuduğu oluyor canı istediği zaman yiyor
Askkos Canım ben bebeğimi hiç utandırmasın uykuda biberonla ver gece uykusu gelişimi acısından çok önemli uykuda kilo yapiyo bunu unutma uyandırma bırak deliksiz uyusun hem sağlıklı olsunda zayıflık önemli değil benim kızım 3 aydır mama reddi var ama uykusu düzenli doktor gelişimi çok iyi dedi şükür
Askkos Denizsoyt uyandırmadan ver canım öderse içer içmezse uyandırma uyku gelişim için en az mama kadar önemli benim kızım kadar ac kalan bi bebek daha yoktur herhalde ama uyku düzeni olduğu için gelişimi çok iyi