Seldabi halen gazı mı var kocaman olmuş paşa . benim oğlumda 5 aylık şükür yeni yeni biraz azaldı biz de öyleydik size tavsiyem emmeden öncede mutlaka gazını çıkartın ve yediklerinize bi dönem daha dikkat edin çoğu şey gaz yapıyor geçenlerde ıspanak yedim allah bin pişman oldum meğer o bile yapıyomuş 🤷♀️