Diyalizteknikeri Oğlum 35 günlük gaz sorunu icin biogaia damla aldık. Fakat kaka sayısı azaldı dün 2 kere yaptı. Acaba diyorum bu damla kabız yapar mı? Yaşayan veya bu damlayı kullanan var mı?
anne15 Diyalizteknikeri ben bir ay kullandım kabız olmadık . Ama az zeytinyağı veriyodk hep kabız olmasın diye o aralar onunda etkisi vardır belki
Ebruili Diyalizteknikeri bu damla gaz için değil aslında probiyotik bir damla olduğu için bağırsak gelişimine faydalı biz zamanında gazımız bitsede kullandık ama kabız vb etkisi olmadı
Arzuemirhan Diyalizteknikeri kullanıyorum bende bebeğime bu damla ile alakalı değildir büyüdüğü içinde kaka sayısı azalabilir
Happygirl8 Diyalizteknikeri ben de günde 10 kere felan kaka yapıyo diye almıştım onu kullandık 4 5 günde bir yapmaya başladı.. Şimdi kullanmıyorum hala öyle 🙄🙆♀️
Anaogul Diyalizteknikeri canım benim biogaia gaz damlası değil bağırsak düzenleyici istersen yanına ek nurse harveys al biz 1 aylıkken başladık 3 aylığız hala kullanıyoruz çok etkisini gördük
masalcianne Diyalizteknikeri hiçbir işe yaramıyor kesinlikle tavsiye etmem nurse harveys daha iyi geldi bize
Sevdam21 Bizde 1 aydır kıllanıyoruz gaz problemi yüzünden evet kaka sayısı azaldı hergün yapan kızım haftada bir 4 günde bi yapar oldu çarşamba günü kontrolümüz var kesinlikle doktorumuza sorcam bunu
Nurtupu Diyalizteknikeri biogaia gaz damlası değil bağırsak düzenleyici geliştirici özellikte probiyotik damla. Faydasını görürsünüz ihmal etmeyin verin ama gaz için ayrıca kimyon çayı öneririm. Bana tüm damlaları çöpe attırdı👍🏻
Seda_123 Diyalizteknikeri Bu gaz damlası değil zaten bağırsak düzenleyici damla bizde kullanmıştık ama ben memnun kalmadım
BuseCan Diyalizteknikeri kullandım hiç kabız falan yapmadı. Aynı saatlerde düzenli kullanman gerekir birde sap simplex ile desteklersen gaz sorunun çoğunu çözersin
1m_2m Diyalizteknikeri ben 2 aydir kullanıyorm bebegim4ay 2 gunluk kabızlk yapmadi zaten bagirsak duzenleyizi o damla