Ayseyucel33 Akşam 10 da bağladım gece 3 de açtım kızlar bezimiz küçük de değil büyüğünü taktım bebeğim 3 aylık 3 numara kullanıyorum 3+ bu sızdıran
wafflee_42 Ayseyucel33 Ayyy bilirim 🤦🏻♀️ hele birinde dugundeyiz. Herkes salona gidecek düğün evi boşaltıldı. En sona ben kaldım çocuğun alt üstü değiştirmek için. 3-4 ay bu şekilde devam etti. Ayy bunu da niye anlattım bilmiyorum 🤪 Yani bezden mi çocuğun çok yapmasından mi kaynaklı anlam verememistim
Depresif_polyanna Ayseyucel33 kızım 20 aylık doğduğundan beri molfix kullanıyorum hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım.
Deletedmom11 Ayseyucel33 büyük olduğu için sızdırmıştır belkide. Sleepy müşteri hizmetlerini arayın. Sizden bebeğin bacak çevresini, bez üzerindeykenki resimlerini falan istiyorlar bebeğin bo ve kilosunu istiyorlar. Ona göre birde numune istiyorlar. Gönderirsiniz. Bakarlar hata varsa size yeni paket gönderirler. Sleepy benim kızımda pişik yapmıştı. Aynı şekilde bendende resimle ölçüler falan istediler gönderdim. Kilosu ve boyuyla uyumlu bezi takıyorsunuz ama böyle olmaması lazımdı bize bezi bi gönderin bizde size tekrar yeni paket gönderelim dediker ama ben kabul etmemiştim tekrar önceki bezimiz evy baby e geçtim. Malesef benim kızımdada sızdırma yapıyordu. Hem çişte hem kakada. Ama eğer sleepy devam etmek istiyorsanız şansınızı deneyin bakalım bş
Ayseyucel33 wafflee_42 gerçekten çok sinir bozucu ya bende anlamadım bezden mi çocuktan mı ama olsun güya sızdırmaz çift bariyer falan diyorlar bumu yani
And01 Prima pahali diye sleepy aldim iki kez ama almaz olsaydim😤. Ben de ayni sıkıntıyı yaşadım.bir paket hala duruyor kullanmiyorum. En iyisi prima premium care. Biraz pahali ama günün sonunda ayni hesaba geliyor. Daha az bez değiştiriyorum.
Ayseyucel33 And01 valla aynen öyle bende prima, pahalı, hem bu organik güya, diye aldım normalde bir prima var evde gündüz bunu akşam prima takıyordum nasıl olsa bu büyük numara bişey olmaz dedim çok da nizami bağladım yani sonuç tu güler misin ağlar mısın 😂
afs9mart And01 orimanın günlik rahatlıgı war seffaf oaketlerde sarılıyo onlardan alıyprum ben 3 numara 30 tane 20 liraya vokta memnunum
gulsahdefneela Bende molfix ile başladım eğer pişik sızdırma vs yapsaydı direk prima alıcaktm ama 4.5 aydır hiç böyle şeyler yaşamadım molfix denemenizi tavsiye ederim😌
Yagmurliva Ayseyucel33 sleepy lanet bişy ya kullandgö hergün szdrdı bide kakasını nefret ediyodm bez markasınu değiştrdgm gün btti bu çile
Esmece Ayseyucel33 Bende slepy kullanıyorum hiç böyle birşey olmadı çocuk 3 aylık diye 3 numara değil kilosuna göre bez almanız gerek belkide bez ufak geldiği için böyle olmuştur.Bebeginiz atıyorum 5 kg ise siz 4-9kg olanını kullanmanız gerek..🌹
Ayseyucel33 Deletedmom11 aman yok ya ne uğraşcam onunla büyük diyorsun ama öyle büyük gibi durmuyor canım çok da iyi bağladım yani yanları bol falan değildi açılmamış bir paketin var maalesef o bitsin direk başka bez alıcam
bjkesra1903 Ayseyucel33 çok çabuk bitiyor maalesef ben de çok zor buluyorum ama çok memnunum 4-5 farklı marka bez kullandım prima dahil bir tek molfixten memnunum asla şaşmam artık
gulsahdefneela Ayseyucel33 ben hep internetten alıyorum büyük paket 2 günde elime ulaşıyor hemde daha uygun oluyor.. büyük marketlerde kolayca bulabilirsiniz☺️
Deletedmom11 Ayseyucel33 evy baby denemediysen evy baby tavsiye ederim. Hem bütçeni yormaz. Tanesi 0.55 kuruş. Aynı sleepy gibi pamuklu yumuşacık ☺️
yamacayaz27 Bende molfix kullanıyorum öneririm ilk doğduğunda prima ile başlamıştım sonra sleepy denedim ama sleepy nin kalıpları çok küçük geldi gözüme en son molfix denedim ve şuan memnunum☺️
Seyma_52 Ayseyucel33 evet yok canım puren soft kullanıyorum marketlerde nadir denk geliyorum. Diğer düz olan bezleri mevcut ama
Deletedmom11 Ayseyucel33 ben ilk doğduğunda molfixle canbebe denemiştim onlarda ta beline çıkıyordu kakası, evy babye geçince öyle bir sorun yaşamadım, ancak deneyerek bebeğine uygunu bulursun ☺️Yine de listene al derim
BariskoMom Ayseyucel33 bende sleepy yenidoğan almıştım bebeğimin poposuna yapışıp pişik yapmıştı. Şuanda molfix pure soft kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim
ervam1 Ayseyucel33 7 aydır sleepy aceba bez doluydu fark mi etmediniz çizgisine baktınız mı bu olaydan önce mavimiydi
Cansu331 Ayseyucel33 bende can bebe kullanıyorum 9 aylık bebeğime 4 kullanıyorum önce böyle bişey yokken 1 aydır haftada 1 falan başıma geliyor suyu çok içtiğinde genelde bide belinin ordan taştığını düşünüyorum ben bide erkek bebek
ervam1 Ayseyucel33 abesi dolmuş olabilir annesi birde şunu unutma küçük aman o bu değil sleppy bebek bezi mantığı çok farklı bebeginpoposuna gore alıyorsun yani numara değil sen bezi bağladığında bacaklarına iz yapıyorsa o bez küçük pişik sızdırma yapıyosa küçük birde en önemli nokta önündeki çizgi dolduysa yani maviyse o bez dolmuş değiştir benim kız tek bi yeri mavi oluyo şiarını kontrol ediyorum