tosbikannesiii Kızlar 2 gündür geceleri başlıyor sabaha karşı şiddetlenen bir ıkınma var kakasını hemen yapamıyor doğal olacak uyuyamıyor yatmadan gaz damlası mı versem ne yapsam bilemedim
Ogullarinaasikanne tosbikannesiii kac aylik canim ? Oğlum 2 ay ikindi ama ne ikinmak oğlum sadece uyurken ten rengi normaldi beyazdı inanın. Mosmos olurdu. ikinmaktan gece uyuyamazdi. İkinmak gelisiminin bir evresi bagirsaj kıvrımı oluştuğu icin normal demisti doktorumuz. İnan ben gaz damlalarida kullandim bu durumun en iyi dostu zaman
serebro tosbikannesiii gaz damlaları o anlık rahatlatır belki ama kesin çözüm değil malesef. Doktor izniyle damla kullanabilirsiniz tabi ama 4 ila 6.aya kadar bitiyor bebege gore genelde
Elifsultan1 Ogullarinaasikanne merhaba benimde oğlum şuan 1 aylık uykuda ıkınıyor zor kakasini yapıyor aglaya aglaya hatta sizin ne zaman geçti bu durum çok üzülüyorum öyle görünce elimden de birşey gelmiyor
Ogullarinaasikanne Elifsultan1 2.aydan sonra azaldi canim bizim. Cok asiri sinir bozucu hemde ama gececek zamanla gazini kakasını kendi yapmayi ogrenince bitecek