Musmutluanne Zera yaa 12 de uyuyor akşam😔😔 uyku terörü dün 1 de uyudu 8 de kalktımgecede 3 4 kez uyandı salla allah salla😢
Milaam16 Musmutluanne mıkırdanma oluyor bizde 2 haftadırda saat 4 5 gibi uyanıyor ve annee diye bagrınıyo ama o uyanmasa bile mecbur üstünğ açıyor diye kalkıyorum 😏
Milaam16 Musmutluanne 9 bucukta uyuyor sabah 7 bucukta ayakta ama 1 haftadır gece 5te kalkıyor mama diye
BonitaDau Musmutluanne Kesinlikle isimden bence🙄 Benim kızımın adı da Defne 1 yaş olcaz hala sıfır uyku😂 Ah ahhh
Defne_cicegim Musmutluanne ben mamada verdim acikiyormu diye yok yine aynı ya huy edindi yada ne bikim işte 🤣🤣
Musmutluanne Defne_cicegim ben yatarken koca kase çorba içirip yatırıyorum bu arada bende defne çiçeğim diye seviyorum
Musmutluanne Musmutluanne Defne_cicegim ama hiç bir işe yaramıyor aynen huy edindi aferin verip uyutursam uyuyor sadece😢😢
Defne_cicegim Musmutluanne yaaa ne kadar benzer ortak yönlerimiz var mis kokulu kızım defne çiçeğim derim ismindenmidir nedir mis gibi kokuyor ❤️ aferin vermeyin iyi değil uyuşturuyor çocuğu eczanede çalışıyorum ben buarada
Musmutluanne Defne_cicegim yatarken veriyorum gün içinde vermiyorum ağrı içinde uyuyamasındansa rahat uyusun diye vermezsem gece çığlık çıplıpa uyanıyor 😔 her zaman vermiyorum doğdu doğalı yarım şişe içirmişim
Ss18 Musmutluanne ilk 7 ay kabus gibiydi. Gerçekten hiç uyumuyordum. Sıfırdı…. çok ağlıyordum…. sonra uyku eğitimi aldık. Çooookkk şükür çoookkk….
EsraKerimm Musmutluanne gece için söylüyorsunuz ? Aslında ay olarak iyi düzene girmiş olması lazım.bugun oğlumda aynısını yaptı çok zor bişey cidden arada oluyor bende