Iyi geceler anneler gece emzirmesine hosgledinz normal uyandi oglum 2 3 defa uyanıyor diyelim.bi baktım 2.5 dab beri uyumadi. Sabah oadar duran bi bebek degil görürdüm hep burda. Emmedi basta oynasin dedim aldim geri emer uyurdu .7 ay 9 gun olduk ben ilk defa görüyorum böyle. Uykum vae ne zoe direnmek…anlamadim dyorym nedir durup isiga bakıyor laamba felan. Konuşmak dil dokmek bi zahmet siz anneler bilir snZ .