SultanAnne Kızlar bebeğim 3.ayını doldurdu, gece emmesi artık uzadı 4-5saatte bir emmeye kalkıyor. Yatağından alıp emzirmye çalışıyorum uykulu şekilde fakat emmiyor kendi istemediği sürece. Uyandırıp uykusunu bölüp emzirmek gerekir mi bilemedim😕
Blackeagle SultanAnne bence gerek yok zaten acıksa o uyanır bi zaman sonra da uyanmasa uyusa da bende uyusam diye bakacaksınız 🤭
mom0989 SultanAnne canım uyandırma baba doktorum 4-5 saat uykusu Normal artık ama 5 saati geçirme demişti
OzgeUyg SultanAnne benim bebeğimde 3 aylık oldu gece uykuları uzadı. Bende baktım uyanmıyor 5 saatte olduysa kaldırıp emziriyorum.
UrasEgeninAnnesi SultanAnne emzirme aralığındaki süreniz geçmediyse uyandırmaya gerek yok zaten doktorunuz söylemiş ama o süreden daha fazla aç kalmaması çok önemli uyuyorsa uyandırın mutlaka. Bebekler kan şekeri düşüncede ayriyeten uykuya meyilli olurlar çünkü
SultanAnne Blackeagle 2ay boyunca gece uykusu yoktu bizde de☺️☺️ Bu sebeple tedirgin oldum,uykuya alışık olmadığm için🙈
SultanAnne mom0989 bizim doktorumuzda uyandırma dedi canım ama 4-5 bana uzun geldi biraz tedirgin oldum aç kalır mı diye,doktorum ne kadar aç olan bebek uyumaz ağlar diye içimi rahatlatmaya çalışsada acaba diye demeden duramıyorum☺️
SultanAnne OzgeUyg bende 5saati geçirmiyorum normal bi süre demek ki,ilk aylarda olduğu gibi acıkmıyorlar sanırım☺️🌺
SultanAnne UrasEgeninAnnesi evet sarılık sürecinden biliyorum fakat gündüz uykusu neredeyse hiç yok. Belki ondan dolayı gece uykusuna meyilli olmaya başlamştır diye düşündüm😕
balkizim04-06 SultanAnne yok canım uyandırma gece uykusunu uyusun uyku önemli kendi acıkınca ağlar Benim kızım 3 ay 17 günlük uyandırmıyorum kendi ağlıyor mamasını içerken uyuyor geri sıkıntı yapma yani doktorlar bile diyo uyandırma diye
SultanAnne balkizim04-06 evet canım doktorumuz da aynı şeyi belirtti içim rahat etmedi nedense fakat uykusunu bölüp huzursuz etmekte istemiyorum😕 ama yanıtlar içimi rahatlattı bebişler hergün huy değiştirdkleri için malum☺️🌺
Blackeagle SultanAnne bir süre sık sık mecbiri kalkıyorsunuz 2 saatte bi emzirmek için bi sure sonra onlar kendileri kalkıyorlar bi sure boyle sizin su anki gibi oluyor bir süre sonra da cok daha sık kalkıyorlar tabi bebekten bebege değişiyor geneli böyle yine de siz 5 saatten fazla uyutmayın😊
sevimeyuboglu61 SultanAnne bence kaldırmayın kendisi isteidği zaman kalkar hem alışır da sık uyanmaz inşallah ❤️
SultanAnne sevimeyuboglu61 kaldırmıyorum acıkınca uyanır diye düşünüyorum o süre zarfnda aç uyuma ihtimali beni huzursuz ediyor sadece😕 ama gün geçtkçe değişecekler ona göre davranmak gerek sanırım☺️🌺
mom0989 SultanAnne artık yavaş yavaş düzeni oturmaya başlıyor canım uykuya da ihtiyacı var bebişin 🥰 kızım 3-3.5 aylık fln ikimiz 12 de uyduk bir uyandım saat 6 ayy Nası vicdan azabı çekmştim küçük hanımı almıştım göğsüme koydum hemen cuk çık emmişti almasam emmeye niyeti yoktu 😀😀 ama iyi ki uyanmasını beklemeden gece hep 4-5 saatte bir alıp uykusunda besleyip geri yatırmışım çok şükür düzen devam ediyor 13 aylığız. 💜🧿🧿🧿 elbette her zaman deliksiz uyumayacak ama düzenini şimdiden alıştır
SultanAnne Berydnz deniyorum fakat uykulu şekilde emziremedim istemedi malesef😕 kendi uyanıp istemediği sürece emziremedim, açıkçası uyandırsam nasıl bir tepki verir bilemiyorum da huzursuz olup emmek istemeyebilir😕
balkizim04-06 SultanAnne tabi canım tedirgin olmakta haklısın ben gece uyandırmayı bırakınca o gece hiiç uyumadım kendi uyanocakmı diye sonraki günler baktım uyanıyor kendi sıkıntı yapmamaya başladım uyu saati Gelince mamasını içirip uyutuyorum sonra ne zaman kalkarsa
SultanAnne mom0989 kıyamam☺️ Anne yüreği işte🌺 5saat olmadan kendi uyandı canım emdi uyudu 2saat sonra yine kalktı☺️ Ben ne kadar düzene alıştırmaya çalışsamda beyfendi kendi düzenini kendi kuruyo dağınık düzen🙈😂
SultanAnne Ptrckli 2ay dibine kadAr o süreci bende yaşadım🙈 uyuyup emmemesinden huzursuz olmam bu yüzden☺️☺️🌺
Ogullarinaasikanne SultanAnne o aylarda ayni postu acmistim. Maşallah uyandirmaniza gerek yok uyuyor iste ne güzel sizde uyuyun. 5.5 ayliktan selam olsun sizin gibi güzel uyuyan oğlum gitti 10 da uyudu guya uyudu 10 oldu galiba kalkali belim heryerim tutulmus durumda 😞
SultanAnne Ogullarinaasikanne biz ilk iki ay gece hiç uyumuyorduk,şimdi uyuma zamanı. Belki yarın tekrar değişecek bu düzen☺️Sanırım uyuduğu zaman düşünceleri bir kenara bakıp dinlenmeliyiz🙈 Allah yardımcınız olsun🌺