Merhaba.Emzik diş ve damak bozukluğu yapıyor diyorlar.Eylül 19 günlük ilk başta emzik vermedim böyle dedikleri için.Siz ne düşünüyorsunuz?Verip vermemek arasında gidip geliyorum.Çok hoşuma gittiği için bir kaç tane bibs emzik almıştım ama tereddüte düşürdüler.