2 buçuk aylık Bebeğim koltuktan düştü 2 saniye emzirmek icin ustumdekini çıkarayım dye bırakmıştım ilk başta çok ağladı çok korktum ama vücudunda herhangi bi kızarıklık bile yok gozlriji kontrol ettim göz kontağı kurup gülüyor normal şuan doktora gitmeli miyim bilmiyorum eşim de yok evde ne yapıcam bilemedim