SertapHilal Sütümü sağdım 150 ml çıktı ama bebeğime fazla gelir diye 40 ml ayırdım onu buzdolabına koydum, o dolaba koyduğum sütü yarın sağdığım sütle birleştirsem bişey olur mu ?
Minikannesi00 SertapHilal aynı gün sağılanı birleştireblrsn canm ama dolapta beklet mesela aymı soğukluğa ulaşınca birleştir ben öyle yapıyorum
SertapHilal Aysld peki o sütü yerın bebeğe versem arkasından tekrar sağıp ayrı versem bişey olmaz dimi birleştirmiycem ama arka arkaya vermiş olcam 40 ml ona yetmez çünkü
Cemrex SertapHilal selam canım aynı gün sütlerini sagip soğukluğu ayni dereceye gelince birlestirebilirsin ama ayrı gün ise birleştirme ama ayrı ayrı isitip aynı zamanda arkasından verebilirsin.
Berydnz Sinifcianne bende akşam dan sabaha kalan oluyor birleştirip veriyorum çoğu zaman ısıtıp verdiğim yarım kalıyor tekrar buzdolabına atıyorm bir sakıncası olmadı