Bebeğim 1 ay 15 günlük oldu . Özellikle akşamları en fazla 10 dk emiyor uyuya kalıyo. üzerinden çok geçmeden kusmaya başlıyor. ama göğüsümde bir sürü süt kalıyor doyuyor mu bilemiyorum. Niye kusuyo anlamıyorum. Ne yapmam lazım tekrar emziriyorum sonrasında uyandırıp tekrar emerse eğer yine kusuyo.