Ilkana Merhaba, Protein ve sağlıklı yağlardan zengin, basit karbonhidratlardan fakir bir diyet uygulayabilirsiniz. koşu vs. değil de hafif tempolu yürüyüşler emzirirken ideal ve de yürüyüşlere ilaveten haftanın 3-4 günü kendi agırlıgınız veya direnç bantlarıyla belirli bölgelerinize yönelik kas grubunu çalıstırabilirsiniz. ( her gün 40 dk yürüyüş + 30 dk egzersiz gibi) beslenmeye gelince emzirirken bol su tüketmek tatlı krizlerini engelliyor günde 4 lt içmeye çalısın. ( gün içine yayın) kahvaltıda yumurta ceviz yeşillikler zeytin, bazen yulaf meyve ceviz tarçın, ara öğün badem ve 1 bardak süt /ayran/kefir öğlen etli sebze yemeği, salata ve yogurt, ara öğün meyve ve yanında ceviz/badem /fındık, aksam yemeği et /balık/ hindi , salata , yogurt gibi bir menü ayarlayabilirsiniz. ( burada alerjiniz,
dokunanvs. gibi şeyler eleyip yerine tükettiklerinizi koyabilirsiniz, kalori bazlı değil de emzirirken besleyiciliğini düşünmek önemli. Ve canınızın çektiği neyse yiyin, sadece porsiyonları kontrol ederek bile kilo verilebilinir. İlk haftalarda sadece bol su içerek işe başlayın, sonra yavas yavas geçiş yapabilirsiniz. Ve eger tıkanırsanız mutlaka bir uzman desteğinden faydalanın. İnsanları da bos verin, kilo elbette iyi değil ama bazen insan boş vermek istiyor. Saglıklı günler dilerm.