aysenurkerem Kızım da 5 gün sonra 13aylık olacak.8 dişi var, köpek dişi çıkıyor şimdi.Muhtemelen ondandır,kızımın o sebeple ateşi çıkmıştı zaten dişi de şişti baya belirgin.Bazen 37iken bir anda 39a çıktığı oluyordu,siz sürekli takipte olun kalın giydirmeyin ateş düşürücü de mutlaka verin ki daha da yükselmesin.Zor bir süreç yaa😔umarım bir an önce çıkar bu dişler