Defneyasemin benim kızım 3 aylıkken emzik emmeye başladı, avent ultra air kullanıyoruz ancak yaklaşık 2 ay boyunca sürekli denedim, ben verdim o attı ben verdim o attı. 3 aylık filandı işte, bi sabah uykusuzluktan gözlerimi açamıyorum, bebeğimi yanıma aldım uyandığı için, bir umut emzik verdim, baktım emiyor ve sesi çıkmıyor 😅 o gün bu gündür kurtarıcım oldu. Emziğin çok faydaları var ama emen bir bebekse emzik önermem. 4. Ayda meme reddine sebep oldu bizde.