Naciyegormez boy konusu tamamen genetik bence. Ben 150 eşim 180 oğlumun babaanneai halaları 175 yani uzunlar😃. Oğlum 10 aylık 75 cm. Zaten uzun doğmuştu hayatta bnden uzun bi cocuk çıkcağını düşünmezdim malum 150 olunca 🤪 yani demem o ki üzülsenizde kafaya taksanızda olacak olan değişnez üzmeyin kendinizi gelişimde genler çok etkili