Merhaba analar, 13 aylık kızım hava değişiminden grip oldu. Dün 1-2 hapşurdu ve de öksürdü hemen ıhlamur, bal, limon karışımı yapıp içirdim. Fakat bugün aniden ateşi 38.5’a yükseldi şimdi kontrol altında tutuyorum ama burun akıntısından dolayı nefes alamıyor ve sürekli ağlayarak uyanıyor. Bebek vicksi sürüyorum ama işe yaradığından emin değilim bir de tavsiye üzerine soğana karanfil batırıp koklatıyorum ve başucumuzda duruyor, oda leş gibi koktuysa da birazcık faydası oldu sanki emin değilim. Bol sıvı tüketmeli ama ağzını bıçak açmıyor ne yemek ne süt ne de su (emzirmiyorum). Derhal tavsiyelerinize ihtiyacım var burun tıkanıklığıyla ilgili ne yapabilirim?