Melikecbn benimde aynıydı ilk doğumumda oğlumun bir böbreği diğerinden daha genişti doktor doğumda düzeledebilir daha da büyüyüyedebilir demişti.Her ay düzenli kontrolü yapıldı doğumdan sonra ikisi de genişledi iki ay antibiyotik kullandık idrar tahlilleri falan çok şükür geçirdik.Geçmez ise ufak bir operasyonla düzelteceklerini söylemişlerdi gerek kalmadı çok şükür.4 aylıkken sünnet yaptırdık onunda faydası oldu.Şuan 5 yaşında gayet sağlıklı inşallah bebeğiniz sağsalim dünyaya gelir.Tavsiyem bir doktora görünmeniz uzman bir perinatoloji doktoruna.