Iyi gec3ler sevgili anneler 15 günlük bebeğim var göğüs içi yarası ve sarilik nedeni ile mama+meme olarak beslendik simdi iki göğsümü saydığım zaman 25cc ancak.sut çıkıyor bol su tuketiyorum çaylar lohusa şerbeti ne duysam.yapiyorum süt artsın diye ama malesef işte 😔 bi önerisi olan var mı yardımcı olun bebeğimi emzirmek istiyorum diğer çocuklarım 2,5 yaşlarına kadar emdiler bu kuzuma da kısmet olsun diye çok uğraşıyorum ama kısmet işi galiba 😔