Bazi sorunlar nedeniyle tüp bebek
yoluyla cocuk sahibi olabiliyoruz esimle , sorum su 2. cocugu bir kac ay sonra denemeyi istiyoruz fakat emziriyorum oglum 10 aylik ve dogumdan sonra hic regl olmadim hala , igneler genelde reglin 2. günü baslatiliyor ama regl olmadan da tedavi baslatilabilir mi ve emzirmeye bir zarari oluyor mu konuyla ilgili bilgisi olan var mi?