Kızlar 14 aylık oğlum var. Önceden emerek uyurdu. Ya da biraz emzirir gözleri devrilmeye başlayınca yastığına koyar sallardım. 1 aydır emerek uyuması bırakmıştım. Bide gece emzirmeyi ama hala sallayarak uyutuyordum. ( hatta uzun süredir de uyku eğitimi vermem lazım diye hayıflanıyordum ) neyse 1 haftadır asla sallanmak istemiyor. Yüzüstü yatıp bi oyana bi buyana kendi kendine uyuyor. Ben sadece piş piş diyorum. Sanırım uyku eğitiminden çok çocuğun kendini hazır hissetmesi. Kendi istemesi. Bilemedim 🤷🏻♀️
hatta 3 gün önce oğlum yer yatağında yatıyor beşiğinden kendini sürekli attığı için kaldırmak zorunda kaldık. Gece uyanmış yatak odasına gelmiş ve yerde uyumuş. Sabah uyandığımızda fark ettik 😂