Merhaba kizlar kizim 1 yasinda artik canima tak etmis durumda tum metodlari biliyorum kendimde cocuk gelisimciyim egitimciyim ama kendi sokugumu dikemedim sormak istedgm bir kac husus var…kizim cok siddetli agliyor yatir kaldir yontemi asla bize gelmiyor yanindayken sakinlesmiyor oyun saniyor besiginden sarkiyor vs..sanirim bizim icin en dogrusu arada bir odaya girmek.sakinlestirmek(daha oncede denedik ve sonuc almistik) sormak istedigim
1)Gece uyandiiginda nasil sakinlestiricem?
2)Gunduz uykularindada ayni rutinleri yapmali mi?
3)Gece beslenmesini hepten kesmeli mi? Kilo.boy cok iyi..Su katarak kesmeyi denicem..
4)Siz hangi.metodlari kullandiniz??