heval2020 bende çok ağladım 1 aylıktan beri çift bezle oyaladılar düzelir diye diye sonra direk ameliyat dediler başka doktora çift bez tedavi yöntemi değil ameliyatlık hiç değil biz tam çıkıklarda bile önce ortez kullanıyoruz dedi umarım bizimde 6 ayda çıkar cihaz iyileşme olmazsa emekleme başladığında alçıya geçicez dedi doktor ve yaza geliyor çok endişe ediyorum dikkat etmem gereken bişi var mı önerdiğiniz