Bebeğim 8,5 aylık diş çıkarma döneminde göğüslerimi ısıra ısıra emmekten yarıldı, bugünde iltihap olmuş o yaralar..:( napacağım ki ben şimdi? İltihaplı nasıl emecek mamada yemiyor , emerek uyuyor ve emmeyi çok seviyor emmek onun için sadece karın doyurmak değil keyif alıyor. Bu durum beni psikolojik olarak çok yıprattı çok üzülüyorum ne yapacağımı bilmiyorum. Göğüslerim inanılmaz ağrıyor ve acıyor. Göğüslerim çok hassas sütümü sağamıyorum yine de sağayım dedim o yara olan yer iyice genişledi:(