Oğlum 1 yaş 2 aylik 4 tane dışı var diye post açmıştım ama bugün farkettim ki daha köpek dişleri çıkmadan arkadan bitane azı dişi çıkartmış sizce normal mi çok şaşkınım alt ce üst olmak üzere 2 ser dışı vardı kocaman bir azı dişi oldu simdi ama daha yanlar çıkmadi🙄