Aleynam Iyi aksamlar annisler,15gunlik kizim var kuveze girdiyi icin birdaha isitme testi yapdirmak lazm diyo doktor devletde yapdirmakcin cocuk doktoruna randevumu almak lazm yoksa yenidogan poliknigunemi goturmek lazm?randevunu gecmi veriyolar acaba?
Sehrbn Aleynam canım yattığınız hastane demedi mi şu gün gelin işitme testine diye bizde yattık bize 2 gün sonra işitme testi için gün verdi
Deletedmom58 Aleynam canım her hastanede aynı mı bilmiyorum,yenidoğan polikliniğine gittiğimizde doktorumuz işitme-tarama testine yollamıştı hemen yapmışlardı
Efeninannesi12 Aleynam canım direk işitme testi yapılan yere gidilşyo çocuk doktoru ile alakası yok bizi aramışlardı odyolog çağırdı
Aleynam Sehrbn ozel hastanede yatdik hemen gun yapdilar para verdik yani ama cocuk gecemedi kuvezden yeni cikdigi icin dedi onumuzdeki hafta gelin birdaha ucret vermeli olucaz fiyati da az diyil o yuzden devletde yapdirmak istiyorum acaba gecmi verirler
Aleynam Desagr sonra sonuc verdimi?yenidogdunda sonuc vermisdi kuvezden sora sonuc vermedi diye korkdum biraz
mrsoztomurcuk Aleynam Bize doğum yaptığımız hastaneden kadın doğum hastanesi için sevk almamızı istediler orada yapılıyor diye. Aynı gün için sabahtan sevk alıp, öğleden sonra gidip teste girmiştik. Hiçbir sorun çıkmadı işitmede fakat kuvözde kaldığı için 6 ay sonra tekrar istediler. Fakat Araştırma hastanesinden olacak dediler altı ay sonraki.
Aycanada Bizim ilk dogdugu gün yapıldı sonra tekrar istendi devlet hastanesinde isitme testi yaptirdik tekrar cocuk doktorundan randevu alirsaniz o yonlendirir zaten
Esomami Aleynam eger gunuyse cocuk doktoru direk sira veriyo ody gidersen eger bebegin 20 gunluk degilse oldugu gune randevu veriyi canim bana oyle yapti 30unda gidicrm
Keziban Aleynam benim bildiğim kadarıyla ilk 1 ay randevusuz bakıyorlar ama doğum yaptığınız hastane olmak şartıyla arayıp bi sorun derim
Dilber Aleynam dgum yptgin hastane ypmadi mi? Ben kizimi dgrdum ayni gun isitme testi yapildi hastaneds hmn. Ayri olrk bi yre gtmedim. Btun hstaneler bnu ypiyo saniyodum. Sasrdim.
Aleynam Dilber yok yazdim ya) doguldugunda yapildi ama birbhafta sora kuveze girdi diye tekrar istediler yapildi kuvezden cikdigi gun ama gecemedi tam uyumamisdi diye Br hafta sora getir diyo ama ucreti de var biraz devlete gitsem acaba gecmi olur
Minikkelebek Dilber benimde doğduğu gün yaptılar işitme testini. Sabah doğdu akşam götürdüler teste zaten ertesi günde çıktık hastaneden. Bende her Hastane de boyle sanıyodum @Aleynam
Desagr Aleynam Kbbye götürmedik, kendi doktorumuz var o muayene etti kulaklarında doğumdan kaynaklı kir varmış ondan tıkalıymış. Şuan seslere tepki veriyor temizlendi kulakları
Liyaa Aleynam aynı testi bende kızıma yaptırdım 10gün yoğun bakımda kaldı ben devlette yaptırdım özelde çok yüksek fiyat verdiler doğumu orda yapmadığım için nerdenoturuyorsun bilmiyorum ben İstanbulda oturuyorum Zeynep Kamil Kadın doğum ve çocuk hastanesinde yaptırdım bütün testleri içinde oraya gittik özeller çok pahalı
Aleynam Liyaa cok sagol canm ben umraniyw devlet hastanesi tarafda oturuyorum ordan randevunu gec tarihe verdiler
Liyaa Aleynam Zeynep Kamilde çocuk doktorundan randevu aldım o gün hemen yapıldı bir gğnde tüm testlerini hallettim ben
Dilber Minikkelebek arkadasada oyle ypmislar zaten acikladi kndiside snradan ona da yapmislar ama.yavrucuk daha snradan kuveze grmis ordyken test yapmislar gene skntili ckmis sanrim smdi taburcu olmusta ozelde birz tuzluymus test oda onu sryor rndevumu alicaz nerede olblr flan diye