KereminAnnesi Arkadaslar bebeğim hem meme hem mama alıyor 4. Ayın icindeyiz sürekli aç hic tatmin olmuyor fazla yiyor bu yüzden fazla kilo alıyor saglık ocagı kontrolde uyardı oyala fazla verme mama sınırdasınız böyle gitmesin falan dedi cok bozuldu moralim aynı durumda olan varmı?
qulistann KereminAnnesi ya benimkide almiyor 20 gun oldu dogali herkes yeni mi dogmus diyor hic canini sıkma bnce olabiliyor sütün varsa yetiyorsa mama vermemeyi deniyebilirsin
KereminAnnesi Mamayı azaltmayı denedim ama oyalayamıyoruz kıyamet kopuyor sütüm yetmiyor iştahlı bir bebek en son kontrolde 3. Ayın icinde idi 7300 kilo, boy 65 cm . Ebe böyle giderse olmaz falan dedi cok üzüldüm
Emine KereminAnnesi benim oğlumda 3,5 aylıkken 7280 di bence moralinizi bozmayın biize kimse demedi öyle mamayla besleniyor sadece
Sulegorkem KereminAnnesi iyidi 3 ayında 65 boyda iyi bir boy yani hem boylu bir bebek yani sen sağlık ocağına değilde bir doktora git canım boy kilo endiksine baksın sağlık ocaklarında hemşireler ilgileniyo sonuçta yani doktorlarında ana bıranşı bebek-çocuk değil sonuçta
KereminAnnesi Anne sütü herzaman önceligim ama doymuyor mama yı da kontrollü gitmek istiyorum ama yok fazla istiyor
KereminAnnesi Simdi 4. Ayın icindeyiz kesin yine almıstır kilo gidişat o yönde korkuyorum artık gecmez bu durum diye fazlasıda hastalıkk
Esraabrklu KereminAnnesi bizimki de iştahlı yiyen bi çocuk ama 6 aylık 9 kilo kemikleri ağır erkek diye.gorunuste pekte kilolu durmuyo.bi sorun olmaz bence ya ne biliyim.ne güzel tombul tombul😊
Elff @KereminAnnesi# bizimkide üç atım içinde 8e yaklaştı bşzede kilolu dedi ama genetik yanı babasıda öyle amcası babannesi açmı bırakayım üç saatte bir yediriyorum bende süt ve mamayla besliyorum yapacak bişiy yok yürüyünce verirler
Bbsra93 KereminAnnesi biz aynı durumdaydık cizgifilm oyun vs oyalıodum suan duzenledik 4saate bazen daha fazla gece mama verıodum 1,5aydır gece mamasıda yok
Ftmablmr Sıkıntı yapmayın bizde 3 aylık ken 7560 boy 68 cm idi önden felan dedi ama hareketlendiler kiloları normale dönüyorlar sağlık ocağını bu konularda pek takmayın
tecrubesizanne KereminAnnesi aynı şekilde bebeğim hem boy hem kilo olarak üst sınırın biraz üzerinde. Sadece anne sütüyle beslediğim için doktorum müdahele etmedi diş çıkarmaya başlayınca zaten iştahsızlık oluyormuş zayıflar dedi. Hareketlerinde kısıtlama yoksa sağa sola dönme gibi çok takılma bence mama veriyormuşsun onu kesip daha oyalayıcı aktiviteler yaptırabilirsin
Glsnkzlc KereminAnnesi canım benim oğlumda 4 aylık ama kilosu 9 Ayla uyumlu(maşallah) ilk Aydan beri böyledi sadece anne sütü aldığı için yapabildiğimiz tek şey emme sürelerini uzatmak gündüz 2 saatten önce 3 e çıkardım şimdi 3,5 saate çıkarmaya çalışıyorum ve bu ay kilo alımı normale yaklaşmış sende 5 şer dakika uzatarak arayı açabilirsin
Cinar_kaya KereminAnnesi çok da fazla değil aslında kilosu sadece anne sütü verseniz sorun yapmazdı ebe de bence çünkü benim oğlumda sadece anne sütüyle besleniyor 4 aylık 8.830 kilo hiçde sorun yapmıyor ebe 3-4 saatte bir emziriyorum daha da yapabileceğim bişey yok sizde sorun yapmayın benim kardeşim de 4 aylıkken 10 kiloydu annem de sadece emziriyordu doktor 1 yaşına kadar sadece emzir demişti anneme ek gıda vermedi hiç yürüyünce hepsi gitti şimdi zayıf 😊
melzo KereminAnnesi aradan zaman geçmiş ama bizde de aynı durum var şuan mama meme gidiyoruz mamayi birakmak istiyorum nasıl oldu kilo durumunuz büyüdükçe azalıyor mu kilo alımi