Serpil2019 Samsung iki sefer kullandim telefon belli bor süre sonra donma yapıyor. Onceki telim Huawei mate10 lite di canim telefonum cok seviyordun inan tek kamerasi kötüydü. Esim 1 ay once evlilik yıldönümü hediyesi olarak xıaomi note9 aldi cok memnunum babamdada 8 i var oda cok memnun bence iPhone hic kullanmadim ama diger bütün tel markalarini denemis biri olarak Huawei Xiaomi cok iyi ❤️