OmerAlp03 ben kullanıyorum memnunum ama gacır gucur ses çıkarmaya basladı rahatsız edici bi ses çocuk sallanırken. onun dısında memnunum
Iremvefa Bende sansa modelini kullanıyorum ilk zamanlar ses çok yoktu fakat bebek kilo aldıkça gacırdıyor bebeğim 3 aylık 5.600 gr