Melisasbasi Öneri ile similac alayim dedim 5. Mama verdigimden beri çocuk bi rahatladı gibi sakinleşti habire ikinmiyo tabi gece baslicak asil sorunlu zaman o zaman gorucem ama genede bi gazi azalmış geldi hemen fark eder mi Similac kullanan var mi?
ArasAybarsMoM Melisasbasi bizim surekli kullandigimiz bir mama gaz sancilari icin iyi cunku surekli kaka yapiyo sadece mama ile besleniyor ama gunde 5 kere falan kaka yaptigi icin rahat uyuyo tabi bi kac gundur kuduruyo atak haftasinda oldugu icin diye dusunuyorm ayrica similac mamada palm yagi bulunmuyor icerik olarak cok temiz bir mama ben humana ile donusumlu kullaniyorumcokta memnunum
Busu Melisasbasi yeğenim de kullandı yengem çok faydası oldu bir çok mama denedi ama en iyisi smilac 😍
Bebekfirarda Melisasbasi kesinlikle doğru bi tercih benim bebeğim de çok gazlıydı similaca geçtim çok rahat ettim uyku uyuyamıyordum ondan sonra uykularımız düzene girdi bebe mutlu ben mutlu 😀
Boncuk_34 Melisasbasi bebeğim 4 aylık ve biz yaklaşık 3 aydan beri similac mama kullanıyoruz. Her sabah kakasını yapar artık rutine bindi 🦋🙏🏻 Gaz sancısı yapmayan bir mama. Arkadaşlara katılıyorum güzelde kilo aldırıyor. Alın aldırın bu mamayı 👍🏻
Melisasbasi ArasAybarsMoM yaa aptamil conformil kullaniyordum kabizlik icin ama gazi çoktu ve aşırı kokulu gaz kaka yapiyodu bunu alinca çocuk sakinleşti bi mamadan mi acaba dedim ise yarıyor demekki☺️
ArasAybarsMoM Melisasbasi gaz icinde cok fayda gorduk ayrica cok guzel kilo aldiriyo. Biz ilk ay 1300 gram almistik birde premature benim oglum insalahh sizde memnun kalirsiniz hem uygunda fiyati ben ebebekten aliyorum 7 kutu bir aylik anca yetiyo bize
Melisasbasi ArasAybarsMoM ya evet fiyati otekilere gore uygun gerçekten valla ne zamandır gece 1 saat uyuduğumu hatirlamiyorum mahfolduk esim ben annem bebegimde ikinmaktan ağlamaktan aynı şekilde suan uyuyor ben şok oldum sizinki ne kadarlikk bide kac saatte kac olcek aliyor ☺️
ArasAybarsMoM Melisasbasi bnm bebegim suan 2ay 11 gunluk 2 veya 3 saatte bir 90-120 cc iciyo bazen 4 saate uzadigi oluyo
Melisasbasi ArasAybarsMoM ayy teşekkür ederim yorumlarınız icin similac kullanan cok az anne var galiba kimseyi bulamamıştım sevindim birilerinin olmasına inşallah gece de böyle gider de mamadan olduğuna inanırim 😂
ArasAybarsMoM Melisasbasi rica ederimm bnde merak ettim geceniz nasil gecicek bakalim yazarsiniz sabah 😊
Melisasbasi ArasAybarsMoM maalesef bu gecede aşırı sabır zorladı babasina attim bir saatten sonra hic kaka da yapmadi bekliyoruz duzelir inşallah 😓😓😓
Twinsbaby Ben de kullanıyorum ve memnundum ancak bugün çok kustu bebeklerim acaba mamadan mı diye düşünüyorum bende 🙄 3ay 17 günlük var mı böyle bir sıkıntı yaşayan
Melisasbasi Bebekfirarda dun başladık ama bu gece gene gram uyumadi ne zaman etki eder sabır zorlamayın geçeriz 🤦🏼♀️😓
Uras-2020 3 Ay evolvia ac kullandık kiloda aldırdı gazıda bitti çok şükür o gaz sancısını çeken bilir.zaten bu mama kolik bebeklere veriliyor
Boncuk_34 Melisasbasi bizimkide 6 da uyandı. Yeni uyutabildim. Bi yerde okumuştum yeni mama için vücudun tepki vermesi için 12 saat geçmesi lazımmış. Ne kadar doğru bilmiyorum ama..
Bebekfirarda Melisasbasi gaz damlası da kullan canım biz sap simlexi kullandık rezene ver bi iki çay kaşığı ayakları da sıcak olsun inşsllah girer düzene
Elifnurr Evet similac guzel mama gaz yapmıyo kakada duzenli yapıyor etki etmesi icin biraz sabır cok mama degistirmeyin hemen zaten fark edemezsin umarım yarar bebegine
Melisasbasi Elifnurr kutu bitmeden değiştirmiyorum genelde inşallah yaa bekleyim bakalim etkisni goruruz umarım teşekkür ederim ☺️