Canlar benim oğlum 3 aylık ve bu iki gündür diş çıkartıyor oldum resmen çok ağlıyor huysuz ağrısı var napsam kolik resmen bilmiyorum bana çok erken geliyor diş çıkarması sizce normalmidir ve erken çıkması iyi değil diye duydum çabuk çürümüş diyen var