Tugcelik benim kızım da 2 ay 6 günlük, dün akşam ilk kez kullanmaya başladık sab simplex, süt çocuklarında günde 1 veya 2 kez 20 damla diye yazıyor, ben de sabah ve gece 10 ar damla vermeye başladım, düne göre bugün daha az gaz sancısı oldu kızımın, umarım uzun vade kullanımda daha etkisi olur