NurayHazal biz geçen hafta aynı ilacı idrar yolu enf. kullandık. Bizim tahlilde üreme cok fazla cıktı. 7 gün kullandık sonraki tahlilimiz çok şükür temzi cıktıı. İlaç kullandıktan sonra ki tahlilde size tavsiyem kültür idrarı poşetle vermeyin. Hastaneye benim evim yakındı. Bebeğimin altını yıkayıp açtım idrar yapmasını bekledim orta idrarını kaba aldım. Ve en geç yarım saat içinde hastaneye teslim ettim