Esilyaa Fadikfs ben muskat kabuğunu rendeyip günde 2 kez falan çay kaşığının ucuyla alıp içine biraz sütümü sağarak içiriyorum çok rahatlattı bizi
Caglaed Esilyaa ben de aldım aktardan ama vermeye korktum bir zararı olur diye direk toz halinde verdiler bana
Beramom gglsrnarslan bende 2 aydır nurse harweys damla kullandım şurubu çok öneren oldu bence bide şurubu deneyin şuan onu kullanıyoruz. Bir de ne kullanırsak kullanalım tamamen geçiren olmuyo malesef
gglsrnarslan Beramom evet kesinlikle bende merak ediyorum şurubunu alıcam nasıl kullanıyorsunuz ne kadar veriyorsunuz şuruptan
yagmurnazli Fadikfs nbl gaz damlası çok rahatlatıyor bebeği 👍🏼 Yenidoğanlar da kullanabiliyor üzerinde 3 yaştan itibaren yazıyor öneririm
Beramom gglsrnarslan 5ml 6 kez verebiliyorsunuz ama ben en fazla 3kez veriyorum daha iyi sanki sizde bi deneyin umarım faydası olur. Ama tek umudum 3 ayın bitmesi