Wommy bize 4. Ayda verdiler. Ben tahlil yapmadan kullanmak istemediğimi söyledim ozeldeki doktoruna, o da aynı fikirdeydi. Ek gıda kullanmiyorduk emziriyorum 6. Ayda kan tahlili yaparız dedik ve ben pekmez karadut özü vs bil tükettim zaten beslenmeme dikkat ediyorum bebekten dolayı. Tahlillerimiz iyi çıktı biz hiç kullanmadik. Yaz aylarinsa d vitaminini de bıraktım bahçeye çıkarıyorum sadece bikini altiyla falan… Yazın ilk bu iki seferinde güneş koruyucu sürdüm sonra sürmedim d vitaminini kışın yeniden başlayacağım o kadar