SinyorinA bircocukannesiomom ben örtmüyorum zaten örttürmüyor 6aylik olmak uzere hava serinse normal mevsimlik uzun tulum giydiriyorum bazen ustune kisakollu altina uzun gydiriyorum oda sicakligina gore havaya gore hareket ediyorum yani 🤷♀️
Ereninannesi55 bircocukannesiomom benimkide aynı canım müslin örtü kullanıyorum yazın bacakları açık göğsünü karnını kapatacak şekilde örtüyorm terlemiyor
acikahve bircocukannesiomom Uyku tulumuyla yatırın. TOG’a bakarak alırsanız ne üşür ne terler. Üzerini örtmenize gerek kalmaz. Ben o şekilde yatırıyorum.