Mehaba ben dun kan tahlili yaptirdim ogluma kg ve boyu normalden fazla bi sikinti yoktur diye dusunuyordum fakat sonuclar beni cok sasirtti kan degerleri cok dusmus vitaminlerde oyle doktorum takviye ilaclar yazdi bugun daha once kan tahlili yaptirmadigim icin vicdan azabi cekiyorum oglumun ek gidayla pek arasi yok cok fazla emiyor sutum yeterli besleyememis ben oglum cok tembel yurumeye gayret gostermiyor emeklemiyor diye dusunurken yavrumun dermani yokmus oysaki cok uzuldum bu duruma imkaniniz varsa otelemeyin lutfen kan tahlillerinizi bu yuzden paylasmak istedim sizinle Rabbim korusun yavrucaklarimizi