Lina_123 Doktor Ayşegül Çoruhlu var, onu takip edin, arkadaşlarım onun yöntemiyle yaptılar hep. Akşam 17’den sonra hiçbir şey yiyip içmediler, sanırım sadece su içiyorlardı. Sabah da sanırım 11 gibi kahvaltı ama yumurta, yeşillik, 2 dilim siyah ekmek falan öyleydi..