Merhaba hanımlar. 2 ay 25 günlük bir kızım var. 10 gündür bi anda kendini sıkmaya kasmaya başladı. Ellerini ve ayaklarını açıyor kendini kasarken yüzü kıpkırmızı oluyor. Sonra biraz mırıldanıyor ağlar gibi. Bi kaç saniye sürüyor bu durum. Doktorumuza sordum gazı vardır dedi. Var mı böyle bi durumla karşı karşıya kalan. Hep gazlı bi bebekti çünkü kızım. Böyle kendini kasmazdı hiç