@Elif2904#Arkadaşlar ben yeniyim burda. Bebeğim 4 ay 14 günlük bizim ilk günden beri uyku düzenimiz çok iyiydi. Şuan bile saatimiz bellidir. Gün içerisinde 2 saatte bir 40 dakika gece ise sabaha kadar uyumakta. Ben kundak yapmaya bağlıyorum çünkü ellerini bu aylarda keşfettikleri için fazla meraklı oluyorlar ve uğraşmak istiyorlar kundak bir çözüm bence.
sizlere de tavsiyem kundak yapmanız ilk 2 ay tam geri kalan ayda ise yarım kundak şeklinde kundaklamayı tavsiye ediyorum 😊
Elif2904