Papatyaa_ 24 gün önce sezaryen oldum, epidul iğne ağrım sırtımdan geçmek bilmşuor. Nasıl geçirebilirim, tavsiyesi olan var mı 😔
Oge Papatyaa_ 4 ay önce doğum yaptım hala ağırıyor oğlumu gezdiriyorum çok az taş gibi oluyor hemen 😢
HsnyErbayCetin Papatyaa_ bende spinal oldum hiç geçmiyor bebeğimi yıkarken bile iki büklüm kalıyorum sezeryandan bu yüzden nefret ettim 😔 arkadaşım sezeryan olmuştu oğlu 3 yaşında hala ara ara ağrıyor dedi 😢
yigit57 Papatyaa_ selam, ağrılarının sezeryanla alakası yok. Bebeği yanlış pozisyonda emziriyor, sürekli kucağında tutuyor, desteksiz eğilip kalkıyor olabilir misin ?
Papatyaa_ Oge doktoruma sordum bol kahve iç diyor başka birşey demiyor inşallah kalıcı olmaz çok zor çok 😔
Esilyaa Benim 10 gün sürmüştü ağrılarım. Hatta iğne vurulurken hareket etmiştim. Ağrım kalıcı olacak sandım ama geçti çok şükür. Çok kötü bir ağrı Allah şifa versin 🌸
Alptugmomy Valla bundan bi kaç saat önce aynı başlığı bende açmıştım canım da herkes aynı dertten müzdarip 😕 tabi bende öyleyim 🙄 bende 20 gün oldu ama bildiğin belim felçli gibi oluyor az bi hareket edip bebeği bile kucağıma aldığımda 😔 napıcaz böyle bilmiyorum
Papatyaa_ Alptugmomy doktorlar da kesin birler söylemiyor. Yengem de epidural oldu onda hiç ağrı olmamış biz mi körü doktorlara denk geldik ya.. uykusuz geceler lohusa psikolojisi yetmiyormuş gibi birde bu ağrı var of 😔😔
Papatyaa_ Lilduc inşaşlah benim de öyle olur ya inşallah 😔 si hiç geçmeyecek sanmış mıydınız 😔 bide doktorum bol kahve iç dedi si size de öyle birler önerdi mi
Gokce_46 HsnyErbayCetin aynısı bendede var 2 aydan sonra başladı kalçalarımdan belime geçti sortım kemiklerim o kadar ağrıyorlar korkuyorum artık tutulup kalacak diye inşallah geçer bi an önce
Papatyaa_ HsnyErbayCetin ay Allah korusun inşallah çabuk atlatırız ama nasıl olacak herhangi bir ilacı da yok mu ya 😔
Papatyaa_ yigit57 hastanede daha bebeğimi emzirmeden ağrı başladı devamı geldi sonra. Emzirme ile ilgilidirler video izledim ve uyguluyorum ama sizin önerebileceğiniz birler var mı?
Alptugmomy Papatyaa_ sorma canım lohusa psikolojisi + bu bel ve sirt ağrıları + bide ekstra kabızlık da var 🙄 iyice terelelli olduk .. Sende de varmı kabızlık ya 😕
Lilduc Papatyaa_ evet hiç geçmeyecek gibiydi ama bilmiyorum bir anda geçti inşallah sizinki de öyle olur. Kafein almak etkisini azaltır diyorlar 🤔
Alptugmomy Papatyaa_ o kahve meselesini doktor değil de çevremdekiler demişti bana da ama bel ağrısı için değil de baş ağrısı yapıyor belden yapilan anestezi demişlerdi baş ağrısı falan olmadı ama belden cekmedigimiz kalmıyor maşallah 🙄
yigit57 Papatyaa_ emzirirken sadece sırtını değil kol altını ve boynunu da destekleyip bebeği doğru tutmalısın. Hastanede ağrı olması normal sonuçta ameliyat. Ben 2015 te ayağımdan ameliyat oldum hala kışın ağrım oluyor öyle düşün. Bende mahvoluyordum ağrıdan doktoruma dedim bu sezeryan beni mahvetti niye böyle oldu bastım veryansını sonra öğrendim ki hiç alakası yok. Yani başlarda tabiki var ne olursa olsun dışarıdan müdahale var ama uzun sürmesi bizimle ilgili.
Gokcen Papatyaa_ yaaaa… ccanim bnde 25 gun once spinal sezsryn oldum. Bel agrm evet yorulunca cok ayakta durunca fln oluyo ama onun disinda bnm bacak agrm var ya siz de de oluyor mu
Nacves Gokcen Benimde aynı şekilde az bi ayakta kalsam belim tutuluyor sanki bide kalçadan sağ bacağıma agrı giriyor 40 gün oldu sezeryan olalı çok canım sıkılıyor bebeğimle bile doğru dürüst ilgilenemiyorum
Papatyaa_ Alptugmomy bende vardı ilk günlerde babama kayısılı meyvesuyu aldırdım dolaba koydum susamıştım çok açıp dikerek içtim neredeyse yarısına kadar soğuk soğuk öyle iyi gelmişti ki .. ama akşamı midem guruldamaya başladı bi baktım ishal olmuşum o günden sonra toparladı bağırsak kendini. On gün geçti bir şikayetim yok sadece belimdeki epidural iğne ağrısı var ona çözüm bulamadım 🤦🏻♀️