Gulhnm [bilinmeyen] off kziim uyudu ama benim gozumde uyku yok 😫😪 bebegim uyumasa kesin gozumden uyku akar :)
2melek1anne [bilinmeyen] benn😅 ikizlerim var ev isi yemek çok yorgunum ama uyuyamiyorum ya aylak aylak buralarda dolaniyorum nerdesin üykuuuuu😁😂😄
Eminee İyi ki uyumamışım bebeğim 11 de uyudu ama şuan kaka yaptığı için uyandı altını açınca da uykusu dağıldı bi saat daha ayaktayız uyumuş olsam zor gelirdi şimdi keyfini çıkartıyorum😂