Kızlar geçenlerde kardesim 1 ay 22 günlük oldu bebeği 40 cıktıktan sonra kanaması bitmiş bir kaç gün önce kanaması az az oluyomuş sabah eşiyle birlikte olmuş ama kıyafetleri falan varmış yani tam birliktelik değil sonra kanaması biraz fazlalaşmış ama çok değil tuvaletini yaparken arada acıyomus basına gelen varmı ya da bilgisi olan var mı diye post açmıştım sonradan kan pıhtılı adet gibi kan gelmiş böyle ne çom az ne cok fazla adet mi oldu acaba kardesim nasıl anlayabilir hafif bel agrısıda olmua ilk gün arada