AselveAnnesi Sınavım olduğu için kuzumu bir gün Boyunca emziremedim haliyle göğsüm çok sertleşti. Bu halde emzireyim mi yoksa sağıp dökmek mi gerekiyor? Süt bozulur diyorlar bekleyince .. Bilgisi olan Var mı?
Papatyaseverr AselveAnnesi saçmalamasınlar ya çok sertleştiyse sağarak verin yada sağıp derindondurucuya koyun sonra verirsiniz 3 ay ömrü var
CanK AselveAnnesi bana da annem der 4 saati geçtiğinde . Ekşimiştir boşa sağ biraz öyle emzir der 🤔 ama hiç yapmam😁
Papatyaseverr CanK kız öyle şey mi olur zaten bebek büyünce gece kalkmayacak uyuyacak sabaha kadar bapcan sağıp çöpe mi dökcen ben 6 buyj aydır sağarak veriyorum gece sağmam sabaha kadar sabah sağarım veririm bazen gece 6-7 saat sağmadığım oluyor
AselveAnnesi CanK ben de 8-9 saat emzirmem hatta çalıştığım için. ama 24 saati geçince hem göğsüm ağrıdı hem de onlar aklıma geldi ☺️
CanK Papatyaseverr bence de zaten vücudumda olan şey nasıl ekşisin😁😁 onlar öyle yaparlarmış. Bebek kustu diyorum mesela emzirmeden önce sağmış mıydın diyor
AselveAnnesi Papatyaseverr Papatyaseverr öyle tabi de burda duymuştum bir ara bozuluyor diye anlamadım kafalar karıştı en iyisi sorayım dedim 😅
AselveAnnesi CanK ön sütü fazla alınca bebek de değişik tepkililer verebiliyormuş 😅 o yüzden öyle diyorlar Galiba 😅😅
Papatyaseverr AselveAnnesi yok canım ben sürekli sağarak veriyorum bazen geç sağıyorum hiç atılır mu boşuna çöpe yavrumun besinini nasıl çöpe atarım ☺️💜 istersen 2 gün sağma istersen 3 annedeki süt bozulmaz