KereminAnnesi Arkadaşlar bebegim 4. Ayın icinde, meme ve mama alıyor ama hic tatmin olmuyor sürekli aç bu yüzdn kilosu fazla sınırı aşıyoruz bu durumda olan veya ek gıdaya erken baslayab var mı neler yedirerek ne zaman başladınız?
Barkinalpinannesi KereminAnnesi canım ben bi kitap aldım instagramdan içinde bir sürü tarif var kesinlikle tavsiye ederim bu_cocuk_ac sayfanın adı ☺️
1mom1baby Benimkide doktor kilosu fazla dedi öncedende öyle demişti ama mamayla beslenmesine rağmen 5. Aya bekletti hatta normalde bugün başlamamız gerekiyordu ben 1 ağustosta başladım doktorda tamam dedi yogurtla başladık sonra kabak çorbası sonra patates havuç çorbası ilk sıvı olarak yaptım sonra püre gibi biraz katı yaptım nektarin yedirdim sonra yogurda karıştırıp yedirdim rendeleyerek bide denemek için elma armut kavanoz maması aldım onu yedi ama bundan sonra dışarı çıkarken yanıma alırım sadece evde yapılması daha sağlıklı bence bide arı mama almayı düşünüyorum gece tok tutsun diye bunun haricinde bende başka ne çorbası yapabilirim bilmiyorum sebze purelerinden ve meyveden devam edicem yoğurdu eksik etmicem bide hurma falan tattircam onunla yapılan karışık tok tutan mamalar var. Bu arada ek gıdaya başlayalı 14 gün oldu benimki yinede doymuyor postta açtım
KereminAnnesi 1mom1baby cok tesekkürler cvbın icin peki doktor ne dedi kilosu icin doymaması icin ne yorum yaptı gecici bir durum falan mı dedi ben korkuyorum bi hastalıgı falan olmasın hep böyle gitmesin
Pinkoloji 1mom1baby bu çocuk ac diye bir kitap var bizim doktorumuz da önerdi kitabı. Çok fazla tarif varmış bizim daha 3.5 ay var ek gıdaya ama ben şimdiden almayı planlıyorum. Bi bak istersen.
1mom1baby KereminAnnesi rica ederim canım doktor kilosunu mamaya bağladı şekerli olduğu için tatlı gelir ictikce içmek ister mamayı yavaş yavaş azaltcaz dedi 120 cc mama içiyorsa o ölçüde yemek yicek dedi artık önümüzdeki ay konuşmaz tekrar kontrol olsun diye her ay tahlil için gidiyoruz o zaman kilosunada bakıyor muayene ediyor. Benim açtığım postta birisi sebebini yazmıştı bak istersen canım