15 gün önce normal doğum yaptım ve bu gün de dikişlerin düştüğünü fark ettim ve alt tarafımda yani dikişlerin o hizasında şişlik oluştu içten sertleşmiş olduğunu fark ettim bu güne kadar yoktu ama sertlik şişlik benim gibi aynı durumu yaşayan varmı kızlar ya korkuyorum da dikişler patlamıştır diyede yada enfeksiyon kapmıştır diye dokrun verdiği antibiyotik de kullandım batikon da kullanıyorum temizliği için