Hirabebek 22 aylık kızım uyanınca çok geç dalıyor bazen 1 saati buluyor. gece uykusuna yatırırdım 1 saat sonra kalkardı yanına giderdim hemen uyurdu. Ama bu ara bişey oldu uykularına. 2 yaş sendromu mu nedir çok zorluyor. Sizin bebeklerinizin uykuları nasıl?